fredag 24. juli 2015

EI HENTE-JAKKE / THE BABY'S FIRST CARDICAN?

Noko anna som har blitt strikka i løpet av sommarferien, er denne vesle jakka, som muligens blir ein del av lillebrors hentesett.

Eg skriv muligens fordi eg føler eg må ta litt forbehold om kva temperaturar vi får når minstemann skal reise heim frå sjukehuset. På dei (mange) kalde sommardagane vi har hatt, er eg sikker på at: "Javisst skal han ha hentesett i rein ull!" Men når vi dagen etterpå kan vere heile dagen på stranda i steikande sol, framstår eit ull-hentesett som heilt meinigslaust.

Oppskrifta er frå Dale Garn-heftet 310 Baby hentesett (passande nok). 
Her har eg for ein gongs skuld ikkje gjort nokon endringar, men strikka alt etter boka. Garnet er Babyull frå Dale Garn.

Så inntil vidare er det altså ikkje heilt bestemt om jakka får æren av hentesett-status.
Men pakka i sjukehus-bagen, det blir den.

This summer has been unusually cold in Norway. The good thing about the low temperatures and windy, rainy weather, is that there has been plenty of time to knit. This blue cardigan is one of the garments that has been produced during summer, and now I am wondering if it should be a part of our new baby's outfit for when leaving the hospital for the first time. My problem is - again - the weather. After this summer, it is hard to predict whether the temperatures in the end of august will be low enough to dress him in pure wool. So I might have to knit something else, just in case...

2 kommentarer:

  1. Nydelig jakke! Og jammen meg ikke lett å vite hvordan været vil bli nei! Her på Vestlandet venter vi fortsatt på sommeren :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det ser ut til at løsningen kan bli å strikke to hentesett: Eitt i ull og eitt i bomull/ull-blanding. Viss tida strekk til, då...

      Slett

Skriv ein kommentar her / Write your comment