lørdag 25. juli 2015

BAMBUS-BLEIEBUKSE / A SOAKER KNITTED IN BAMBOO YARN

Tidlegare i sommar kjøpte eg det nye bambus-garnet frå Pickles på impuls, utan vidare planar for kva eg skulle strikke av det. Resultatet blei denne mjuke bleiebuksa, strikka utan oppskrift.

Eg prøvde først å finne ei oppskrift på babyshorts eller bleiebukse i passande strikketetthet, men måtte gi opp. Så for første gong har eg strikka noko heilt utan nokon som helst veiledning. Eg måtte starte på nytt eit par gongar før eg var fornøgd med størrelsen, men deretter støtte eg ikkje på nokon problem.

Bambus-garnet har eg blanda kjensler for.
Å strikke med det var som å strikke med stivt bomullsgarn. På samme måte som bomull er det ikkje elastisk i det heile tatt. Men den ferdige bleiebuksa har blitt supermjuk og lett, og plagget har eit veldig fin skinn som bomullsgarn ikkje har - som ikkje kjem fram på bileta.

Størrelsen håper eg at vil passe til ein heilt nyfødd ein,
og det blir spennande å sjå korleis den passer når lillebror kjem til verda.
Earlier this summer I bought a bamboo yarn from Pickles on pure impulse, without any further knitting plans for it. I wanted to knit a soaker for the coming baby, but could not find any suitable patterns to fit the yarn. So I did something I have never done before: I knitted a whole garment without any instructions. And I actually think it turned out rather well!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv ein kommentar her / Write your comment