tirsdag 8. april 2014

NY STRIKKEBOK + SENEBETENNELSE = KJEDELIG / NEW KNITTING BOOK + HURTING ARM = VERY BORING

Ei strikkebok like fin som sukkertøy! Det er Strikk til smårollinger av Eli Østgård og Mette Harbo, som er innkjøpt og grundig gjennombladd. Eg har kryssa ut mange mentale kryss over plagg som skal strikkast herfrå. Men dessverre er ikkje armen min heilt einig.

Eg har nemleg pådradd meg ein senebetennelse. Dermed er det full stopp i strikkinga ei stund, medan eg venter (relativt utolmodig) på at armen skal bli betre.

Her er nokre av mine favorittar:




Det einaste eg har å utsette på boka, er at mange av plagga berre finst i spedbarnsstørrelse. 
Eg synst at mange av dei klassiske babyplagga (50-tallsromperar, f.eks) er minst like fine på ein toåring som på ein nyfødd, men det er nesten umogleg å finne store nok oppskrifter. Eg hadde jo håpa på at dei kom til å dukke opp i denne boka, men heller ikkje her finst dei i overflod. Så det er mogleg eg må tilpasse litt på eigahand.

Inntil vidare har armen strikkepause, medan eg lager l-a-n-g-e mentale lister over kva eg skal strikke når den blir frisk...

I've just bought myself yet another knitting book filled with cute patterns for children from 0-6 years old. Inspired, as I always am when I have new knitting patterns in the house, it is pretty boring that I also have a tendonitis (I think that is what it is called?) in my arm. It hurts, and needless to say, I cannot knit until the arm is better. In the meantime, I write long lists in my head with garments I want to knit when my arm starts collaborating again. 

15 kommentarer:

  1. Jeg elsker denne boka og har akkurat kjøpt garn til to av prosjektene ovenfor:) God bedring med armen, håper den kommer seg fort i strikkeform!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Gler meg til å sjå kva du strikker!

      Slett
  2. Åh jeg også håpet på at de kom i større størrelser her, jaja

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg tenker det får brukast som ein anledning til å prøve å forstørre mønster på eiga hand.

      Slett
  3. Å den ser utrolig fin ut. Klarte å strikke på meg nakkevondt i helga. Er en stor utfordring å bare skulle slappe av uten å kunne strikke gitt...

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skriver under på det. Føler meg som om eg nettopp har slutta og røyke, og ikkje aner kvar eg skal gjere av hendene når eg sit i ro og skal slappe av. Ender meg at eg ikkje klarer å sitte i ro i det heile tatt.

      Slett
  4. Masse god bedring! Håper armen kommer seg raskt!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det håper eg og! Eg kjenner eg ikkje heilt er typen til å sitte i ro utan å gjere nokon ting...

      Slett
  5. Jeg har også fått den boka og må si meg enig med deg! Den er så flott men det skulle vært et større størrelsesspekter. Tror første plagg ut herfra blir den ballongbuksa på bildet nederst til venstre:-)

    Huff, senebetennelse er kjipt:-/ Det eneste som hjelper er å la armen få ro og holde deg unna strikketøyet. God bedring! Håper senebetennelsen går over fort!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ballongbuksa ser kjempefin ut. Den står definitivt på min mentale liste!
      Takk for godbetring-ønsker. Eg held meg langt unna strikking inntil vidare, men det betyr ikkje at eg ikkje har lyst til å strikke. Det er nesten morsomt kor mykje meir fristande det er å strikke no som eg ikkje kan...

      Slett
  6. Hehe, da ser jeg fordelen med å strikke løst. Mine plagg blir bestandig to størrelser større enn mønsteret tilsier.
    God bedring, håper hånda snart blir bra igjen.

    SvarSlett
  7. Hei Ingvild!
    Jeg kom over nettsiden din via pickles.no. Så gøy! Du er så utrolig flink, og ikke minst inspirerende. Jeg strikker litt, men får ikke til alt jeg vil, og tiden strekker heller ikke alltid til. Men, det har blitt noen plagg til både ungene og meg det siste året. Jeg er helt strikkebesatt!:) Håper vi får til barselreunion før sommeren!:)
    Klem fra Guro og Agathe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Guro! Så kjekt å sjå deg her! Jepp, eg har også blitt nærmare strikkebesatt, og det har blitt MYKJE ull til Iben det siste året. Hadde vore veldig kjekt å sjåast snart. Hils familien!

      Slett
  8. Så kjedelig med vond arm. Har begynt på noe der inne jeg også, elsker boken

    SvarSlett

Skriv ein kommentar her / Write your comment