onsdag 8. januar 2014

VÅRFARGAR SOM GIR MEG LYST TIL Å SY / SPRING COLOURS THAT MAKES ME WANT TO SEW

1  /   /  3  /  4  /  5


Og ikkje berre får eg lyst til å sy. Eg har også lyst til at våren skal komme.


Slik er det alltid i starten av januar. Medan andre vil ha snø, vil eg ha blomster, fønvind og vår. Og medan eg lengter (forgjeves) etter vårteikn, er det fristande å finne fram symaskina og sy vårlege barneklede.

Plagga over frå Serendipity har eit kjempefint snitt, og herlige fargar. Iben fekk ein grå cordfløyelskjole frå Serendipity av farmora si til jul, som er fantastisk fin. Så om ein ikkje blir inspirert til å sy sjølv, går det jo altså an å kjøpe kleda også, f.eks. på Steen & Strøm i Oslo.

These baby clothes from Serendipity makes me want to sew beautyful baby clothes myself. And makes me long for spring, although winter has not even quite begun in Norway yet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv ein kommentar her / Write your comment